لبنیات

فواید

لبنیات

فواید

چاپ عکس روی تیشرت

5. انتقال پلاستیزول

تجهیزات مورد نیاز: پرس حرارتی، ورق های انتقال


انتقال حرارت پلاستیزول یک گزینه مورد علاقه برای چاپ تی شرت است زیرا نتایج بسیار خوب با حس بسیار نرم است. به این چاپ، چاپ غیر مستقیم روی صفحه نیز می گویند. برای انتقال طرح از کاغذ انتقال حرارت با کیفیت بالا استفاده می کند که طرح شما روی آن چاپ شده است و به طور مرتب توسط متخصصان استفاده می شود.


انتقال هات اسپلیت یک روکش مات نرم می دهد. انتقال لایه بردار سرد ظاهری براق می دهد.


مزیت این روش این است که شما می توانید سفارشات را بدون متحمل شدن هزینه زیادی چاپ کنید. نتایج قابل مقایسه با طراحی چاپ روی صفحه با کیفیت بالا است. زمان مورد نیاز نیز در مقایسه با چاپ روی صفحه بسیار کمتر است. بسیاری از مشاغل تی شرت از این روش استفاده می کنند.


عیب این است که برای این کار به یک دستگاه پرس حرارتی خوب نیاز دارید. اگر می خواهید یک تجارت تی شرت راه اندازی کنید، این سرمایه گذاری است



6. چاپ سابلیمیشن Dye

تجهیزات مورد نیاز: چاپگر سابلیمیشن، جوهر، کاغذ انتشار، پرس حرارتی.


این چاپ روی تیشرت های پلی استر سفید انجام می شود. در واقع، بهترین کار را با پارچه های ساخته شده توسط انسان انجام می دهد. همچنین روی تی‌شرت‌های ترکیبی 50 درصد پلی‌استر و حتی پارچه‌های پیش‌فرآوری‌شده اما با درجات مختلف موفقیت کار می‌کند.


در این فرآیند رنگ به بخار تبدیل شده و جذب پارچه پلی استر تی شرت می شود. این یک روش چاپ بسیار بادوام برای تی شرت های 100٪ پلی استر است و نتیجه مشابه DTG به نظر می رسد و احساس نرمی عالی دارد. معمولا برای چاپ سابلیمیشن از طرح های سراسری استفاده می شود. مزیت این است که شما می توانید حتی تعداد کمی را چاپ کنید.


همانطور که گفته شد برای طرح های تمام رنگی روی تیشرت های سفید یا رنگ روشن بهترین است.


نقطه ضعف این است که چاپ روی تی شرت های نخی کار نمی کند - رنگ چاپ ها به تدریج پاک می شود.


7. چاپ تخلیه

این یک روش متفاوت برای چاپ بر روی تی شرت است. در این فرآیند، پیراهن با جوهرهای تخلیه سفید می شود که به جای قرار دادن رنگ روی پیراهن، رنگ پیراهن را از بین می برد و اثری روی سطح باقی می گذارد. این کار بر روی پارچه طبیعی مانند یک تی شرت 100٪ پنبه انجام می شود. جلوه این چاپ ظاهری قدیمی است که جذاب است.


اما این ساده ترین راه برای چاپ نیست و می تواند گران باشد.


8. انواع چاپ روی صفحه

 الف) تکنیک Puff Print.


پرینت پاف گونه ای از تکنیک چاپ روی صفحه با جلوه برجسته است. در طول فرآیند چاپ روی صفحه، یک ماده افزودنی به جوهر چاپ روی صفحه اضافه می شود. این منجر به انبساط رنگ و در نتیجه یک اثر پف کرده سه بعدی می شود. با این تکنیک می توانید طرح هایی با چندین رنگ ایجاد کنید


  ب) چاپ ژل

یک لایه ژل شفاف روی چاپ روی صفحه اضافه می شود.


   ج) پایان ترق

در این تغییر، جوهر پس از خشک شدن شکسته می شود و یک اثر ترک خوردگی زیبا ایجاد می کند.


  د) در تاریکی بدرخشید

در این نوع چاپ روی صفحه، جوهر نور را جذب می کند و در مکان های تاریک می درخشد.


  ه) پوشش درخشش UV

جوهر زمانی که در معرض اشعه UV قرار می گیرد می درخشد.


  و) روکش جیر

افزودنی اضافه شده به جوهر چاپ صفحه باعث پف کردن تصویر چاپ شده تا سطحی مانند جیر می شود.


  ز) پرداخت براق

در اینجا زرق و برق به جوهر چاپ صفحه اضافه می شود.


9. چاپ کمربند

این فرآیند چاپ روی صفحه است که به شما چاپ های بزرگی را در سراسر تیشرت، حتی در امتداد درزها می دهد. تجهیزات چاپ نواری بسیار گران قیمتی که برای این چاپ استفاده می شود می تواند تمام جلوی تی شرت یا پشت و یا حتی با هم را یکجا چاپ کند. به دلیل گرانی ماشین آلات مورد استفاده، پرینت ها بسیار گران هستند و به همین دلیل علیرغم زیبایی و پوشش دهی این فرآیند، کاربرد زیادی ندارد.


10. برش و دوختن

این یک فرآیند چاپ نیست، اما همانطور که از نام آن پیداست، برش و دوخت است. در این فرآیند از پارچه چاپ سفارشی برای ساخت تی شرت استفاده می شود. شما می توانید پس از چاپ پارچه در طرح های دلخواه خود، تی شرت های با طرح های خاص را با این روش تهیه کنید. شما می توانید از روش های مختلف چاپ پارچه برای ایجاد چاپ های خود استفاده کنید


مطلب مرتبط: نحوه چاپ جوهر افشان روی پارچه در خانه.


11. چاپ شابلون

این یک روش چاپ تجاری نیست زیرا با این روش نمی توانید در مقیاس بزرگ چاپ کنید. استفاده از شابلون برای چاپ روی پارچه، مخصوصاً زمانی که تعداد زیادی تی شرت درگیر باشد، کار سختی است، اما برای یک نسخه تی شرت DIY، این بهترین روش است. این پست را در مورد چند نکته برای ساخت شابلون و جزئیات بیشتر در مورد 7 تکنیک نقاشی شابلون بررسی کنید.


یکی از مشکلات شابلون محدودیت در نوع طرحی است که می توانید استفاده کنید. نواحی طراحی باید به هم متصل شوند و انجام این کار با برخی از طرح ها خیلی آسان نیست

12. در مقابل رنگرزی مقاومت کنید

به سادگی رنگ کردن یک تی شرت هیچ گونه چاپی روی سطح تی شرت شما ایجاد نمی کند. اما وقتی از تکنیک هایی مانند باتیک و کراوات و رنگ استفاده می شود، طرح ها و طرح های زیبایی روی تی شرت شما ایجاد می شود. کراوات و رنگ و باتیک روش های مقاومت در برابر رنگرزی پارچه هستند – در کراوات و رنگ، تی شرت را در قسمت هایی که رنگ نمی خواهید با نخ پیچیده می شود و سپس رنگ می شود.


تی شرت های رنگی کراوات

پست های مرتبط : Tie Dye چیست; نحوه گره زدن تی شرت های رنگی; نحوه ساخت طرح با کراوات و رنگ; 10 طرح آسان با رنگ کراوات


باتیک یکی دیگر از تکنیک‌های مقاومتی است که در آن موم را روی مناطقی که رنگ نمی‌خواهید اعمال می‌کنند و سپس تی شرت رنگ می‌شود. این منجر به الگوهای زیبا می شود


اکثر این فرآیندهای چاپ تی شرت در سطوحی عالی کار می کنند - همه اینها به کیفیت لوازم و تجهیزات مورد استفاده و مهارتی که آنها را اجرا می کند بستگی دارد. اگر به فکر راه اندازی یک تجارت چاپ تی شرت هستید، دانستن همه آنها یا برخی از آنها می تواند دامنه و انعطاف زیادی به شما بدهد.


گلدوزی یکی از روش های بسیار محبوب برای قرار دادن طرح شما بر روی تی شرت است. بادوام است و وقتی به درستی انجام شود، با نخ های باکیفیت و دقت بسیار زیبا به نظر می رسد. چرخ خیاطی صنعتی با ظرفیت های تخصصی گلدوزی برای گلدوزی در مقیاس بزرگ روی تیشرت استفاده می شود. می توانید گلدوزی معمولی تخت یا گلدوزی سه بعدی انجام دهید.


به طور کلی، طرح‌های کوچک روی تی‌شرت‌ها به دلیل پارچه‌های نازک بافتنی که بیشتر تی‌شرت‌ها از آن ساخته می‌شوند، گلدوزی می‌شوند. اگر از طرح های بزرگ استفاده شود، فضاهای باز زیادی در داخل باقی می ماند تا طرح کمتر متراکم شود. در اینجا می توانید با تی شرت دوزی بیشتر آشنا شوید


پست های مرتبط : نحوه خرید تی شرت – 10 ملاحظات مختلف; 15 نوع تی شرت مختلف. ; 10 نکته مهمی که برای راه اندازی کسب و کار تی شرت باید بدانید. تی شرت ها را با طرح های جدید برش دهید

لینک منبع

نکاتی برای سفارش پیراهن های گلدوزی شده سفارشی

پیراهن‌های گلدوزی شده برای مدارس، شرکت‌ها، گروه‌های داوطلب، تیم‌های ورزشی و غیره مناسب هستند. فرقی نمی‌کند به پیراهن‌های چوگان‌دوزی شده یا سایر پوشاک سفارشی ما علاقه‌مند باشید، می‌توانید روی تخصص ما حساب کنید. به خواندن ادامه دهید تا بدانید قبل از سفارش پیراهن دوزی چه چیزهایی باید بدانید. برای اطلاعات بیشتر، امروز با شرکت تی شرت ما تماس بگیرید.


طراحی داشته باشید

اکثر مشتریانی که با آنها کار می کنیم نام شرکت و لوگوی خود را برای پوشاک گلدوزی شده انتخاب می کنند. با این حال، اگر هنوز لوگویی برای شرکت، گروه داوطلب یا تیم ورزشی خود ندارید، توصیه می کنیم از خدمات طراحی گرافیکی ما استفاده کنید. ما می توانیم لوگویی طراحی کنیم که به بهترین وجه نشان دهنده شرکت شما باشد. همچنین می‌توانیم طرح تی‌شرتی را ارائه کنیم که مکمل برند شما باشد.


به خاطر داشته باشید که برخی از لوگوها توسط کپی رایت محافظت می شوند و ممکن است در طرح پیراهن شما استفاده نشوند مگر اینکه مجوز دریافت کنید. ما می توانیم ایده های شما را برای ایجاد گلدوزی سفارشی مناسب برای شرکت و برند شما بررسی کنیم.


بدانید پارچه چگونه روی تکنیک گلدوزی تأثیر می گذارد

سبک گلدوزی که ما استفاده می کنیم بر ظاهر طراحی شما تأثیر می گذارد. همچنین به خاطر داشته باشید که متریالی که روی آن می دوزیم بر ظاهر کلی طرح شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، گلدوزی لوگوی شما ممکن است روی کلاه متفاوت از پیراهن های چوگان سفارشی به نظر برسد. خوشبختانه، تیم کارشناسان ما می‌توانند به شما کمک کنند تا تصمیم بگیرید که چه مواد تی‌شرت برای طرحی که در ذهن دارید بهترین کارایی را دارد. نوع پارچه روی انواع تکنیک‌های گلدوزی که می‌توانیم انجام دهیم، تأثیر می‌گذارد.


رنگ ها را مطابقت دهید

شرکت‌های موفق مطمئن می‌شوند که برندهایشان در همه رسانه‌ها، از جمله پوشاک سفارشی، سازگار است. گلدوزی لوگو زمانی بهتر به نظر می رسد که شرکت ها وقت بگذارند تا رنگ های لوگوی خود را با رشته هایی که ما در دسترس داریم مطابقت دهند. کتاب همراه سازنده نخ را برای رنگ‌های نخی که ارائه می‌دهند، همراه با رنگ‌های پنتون مطابق آنها بررسی کنید.


شرکت‌های تولید نخ محبوب‌ترین رنگ‌ها را در اختیار دارند، که گاهی اوقات پیدا کردن سایه دقیق مورد نیاز برای گلدوزی سفارشی را دشوار می‌کند. با این حال، این تجربه ما بوده است که اگر رنگی را انتخاب کنید که به اندازه کافی نزدیک باشد،اینجا کلیلک کن هیچ کس متوجه نخواهد شد. به خاطر داشته باشید که نورهای مختلف نیز می تواند بر ظاهر یک رنگ تأثیر بگذارد.


ضرب و شتم خود را ضرب و شتم

آیا تا یک مهلت مشخص به پیراهن دوزی نیاز دارید؟ برای مثال، ممکن است قبل از داوطلب شدن شرکت شما در یک مسابقه محلی، پیراهن های چوگان دوزی شده خود را بخواهید. هر چه زودتر پوشاک گلدوزی شده خود را سفارش دهید، زودتر می توانیم آن را قبل از مهلت تعیین شده به دست شما برسانیم. ما از رسیدن به مهلت شما بسیار خوشحالیم، مشروط بر اینکه به ما زمان کافی بدهید.


به بودجه خود پایبند باشید


از چند رنگ می توانید در چاپ روی تی شرت استفاده کنید؟

شما یا کسب و کارتان چقدر پول برای خرج کردن اختصاص داده اید؟ برای چاپ روی تیشرت می توانید از رنگ های دلخواه استفاده کنید. با این حال، داشتن بیش از یک رنگ، قیمت هر لباس را افزایش می دهد. به همین دلیل است که ما اغلب انتخاب یک تا سه رنگ را برای طراحی تی شرت خود توصیه می کنیم.


در غیر این صورت، هزینه تی شرت های سفارشی شما ممکن است بیشتر از بودجه شما باشد. به عنوان یک شرکت چاپ تی شرت، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بودجه خود را با یکپارچگی طراحی خود متعادل کنید.


رنگ جوهر چگونه بر هزینه تأثیر می گذارد

ما از صفحه نمایش های سفارشی استفاده می کنیم که تصاویر منفی از طرح شما هستند (مانند شابلون ها، اما برای تی شرت). بعد از اینکه صفحه را روی تی شرت قرار دادیم، جوهر را با فشار می کشیم تا فقط پارچه در معرض دید را رنگ کند. اگر طراحی شما به بیش از یک رنگ نیاز دارد، ما از بیش از یک صفحه استفاده می کنیم. یک صفحه نمایش برای هر رنگ


ایجاد صفحه نمایش های سفارشی برای چاپ تی شرت نیاز به زمان، هزینه و تلاش دارد. به همین دلیل است که نیاز به بیش از یک صفحه نمایش برای طراحی شما، هزینه تی های سفارشی شما را افزایش می دهد. همچنین به همین دلیل است که ما فقط سفارشات انبوه را برای چاپ روی صفحه تی شرت مجاز می کنیم.


هر چه تعداد تی شرت های سفارشی بیشتری سفارش دهید، هزینه هر لباس کمتر می شود. این به این دلیل است که مهم نیست که چقدر سه راهی سفارشی سفارش دهید، همیشه همان هزینه‌های راه‌اندازی صفحه‌نمایش‌هایی را که ما می‌سازیم پرداخت می‌کنید.


چگونه در پول پس انداز کنیم

آیا نگران هزینه ساخت تی شرت های سفارشی هستید؟ تو تنها نیستی. اکثر مشتریان ما وقتی ما را برای چاپ روی تیشرت می بینند بودجه ای در ذهن دارند. لیست نکات ما را برای یادگیری نحوه صرفه جویی در هزینه در سفارش بعدی تی شرت های سفارشی بررسی کنید.


طراحی خود را ساده کنید

طراحی تی شرت خود را تا حد امکان ساده کنید. گاهی اوقات یادآوری هدف خاص تی شرت های سفارشی شما کمک می کند. آیا برای هدفی آگاهی را افزایش می دهید؟ آیا می خواهید کارمندانتان احساس کنند که با برند شرکت شما ارتباط بیشتری دارند؟ همچنین، به یاد داشته باشید که پیام شما ممکن است در جزئیات بیش از حد گم شود. مردم بیشتر طرح های ساده و در عین حال جسورانه را به یاد می آورند.


تعداد رنگ ها را کاهش دهید

از خود بپرسید که برای حفظ یکپارچگی طراحی سه راهی های سفارشی خود به چند رنگ نیاز دارید. همچنین، به یاد داشته باشید که می توانید از رنگ خود تی شرت برای کاهش تعداد رنگ جوهر مورد نیاز خود استفاده کنید. آیا لوگوی شما از رنگ سفید استفاده می کند؟ اگر چنین است، می توانید طرح خود را روی تی شرت های سفید چاپ کنید تا تعداد رنگ های جوهر مورد نیاز خود را کاهش دهید.


مقدار خود را افزایش دهید

همانطور که قبلا ذکر کردیم، هر چه تعداد پیراهن های بیشتری سفارش دهید، در نهایت همه آنها ارزان تر خواهند بود. بسته به طرح، همیشه می توانید پیراهن های اضافی را برای آینده ذخیره کنید تا از آنها به عنوان اقلام هدیه یا برای کارکنانی که اخیراً استخدام شده اند استفاده کنید.


پیراهن سفید یا هدر خاکستری را انتخاب کنید

با تغییر رنگ پیراهن تیره به رنگ روشن تر مانند سفید یا خاکستری، به راحتی می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید. چرا این هست؟ این رنگ‌ها معمولاً قیمت پایین‌تری دارند و رنگ سفید ارزان‌ترین است. همچنین ممکن است سوئیچ بسته به رنگ جوهر مورد استفاده، زمان تولید را کاهش دهد.


با طراحان گرافیک ما صحبت کنید

توصیه می کنیم از خدمات طراحی گرافیک داخلی ما استفاده کنید. طراحان گرافیک ما می توانند به شما کمک کنند تا بهترین طرح تی شرت را برای شرکت، گروه یا هدف خود ایجاد کنید. به عنوان یک شرکت چاپ تی شرت، می توانید به تجربه چندین ساله ما اعتماد کنید.


ما همچنین می‌توانیم طرح شما را با بطری‌های آب، کیف‌های حمل و نقل و سایر اقلام تبلیغاتی تطبیق دهیم. این یکی از مزایای کار با طراحان گرافیک داخلی ما است. آنها می دانند که چگونه طرح های شما را به سطح بعدی برسانند تا بتوانید برند خود را برای افراد مناسب تبلیغ کنید.

لینک منبع

نحوه تصعید لیوان با استفاده از گلکسی ماگ پرس

تصعید فرآیندی سریع و آسان با منحنی یادگیری کم است.


هنگام کار با سابلیمیشن، می‌توانید انتظار داشته باشید که طرح‌ها، آرم‌ها و گرافیک‌های تمام رنگی تولید کنید که می‌توانند روی لباس‌های پلی استر و اقلام سطح سخت اعمال شوند.


اگر به دنبال چاپگر سابلیمیشن هستید، ما Sawgrass Virtuoso SG1000 را توصیه می کنیم، با این حال، هر چاپگر سابلیمیشن کار خواهد کرد.


برای شروع، به چند ابزار و لوازم به غیر از چاپگر سابلیمیشن و پرس لیوان نیاز دارید.


لیوان های سابلیمیشن سرامیکی

کاغذ سابلیمیشن

نوار مقاوم در برابر حرارت

نکته جالب توجه این است که لوازم سابلیمیشن اقلامی ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستند.


بیایید مراحل نحوه تصعید لیوان را با این پرس لیوان مرور کنیم.

1. یک طرح، گرافیک، لوگو یا عکس را روی کاغذ سابلیمیشن چاپ کنید.


2. با استفاده از چسب حرارتی، انتقال را روی لیوان محکم کنید.


3. لیوان را وارد پرس لیوان گلکسی کنید و دسته را نگه دارید تا مطمئن شوید که لیوان نشکند.


4. لیوان را از روی پرس خارج کرده و با دقت آن را جدا کنید.


5. حالا لیوان شما کامل است!


توجه: پس از قرار دادن لیوان در پرس، دما کاهش می یابد. این به این دلیل است که شما یک لیوان سرد را در داخل پرس قرار داده اید.


با این حال، دوباره به دمای چاپ افزایش می یابد و تایمر شروع می شود.


همانطور که ممکن است از این مراحل و دستورالعمل های ساده متوجه شده باشید، تصعید لیوان ها با گلکسی ماگ پرس سریع، آسان و مقرون به صرفه است!

لینک سایت


آموزش چاپ لیوان

پرینتر تونر سفید

چاپ تونر سفید آخرین فناوری برای چاپ روی لیوان است. این شامل استفاده از L.E.D. چاپگرهایی مانند OKI8432wt برای چاپ نقل و انتقالات تمام رنگی روی کاغذ انتقال روکش شده خاص. این فناوری فقط یک انطباق جدید برای فناوری است که برای چندین دهه وجود داشته است. این چاپگرها بسیار شبیه پرینترهای دستگاه کپی هستند که چندین دهه پیش از آنها استفاده می کردید. آیا تا به حال مجبور شده اید یک کارتریج تونر را بردارید و آن را تکان دهید تا چند چاپ دیگر داشته باشید؟ این بسیار نزدیک به آنچه این فناوری است. تونر خود یک ماده پلاستیکی است، بنابراین می توان آن را تقریباً به هر چیزی از جمله چاپ روی لیوان منتقل کرد. علاوه بر این، تونر سفید نیز وجود دارد. این چیزی است که این را بسیار انقلابی می کند، توانایی چاپ سفید.


مزایای چاپ تونر سفید روی لیوان:


شما به لیوان هایی با روکش خاصی نیاز ندارید

شما می توانید روی هر لیوان رنگی چاپ کنید، نه اینکه فقط سفید باشد

می توانید روی یک لیوان رنگی سفید چاپ کنید (بسیار کمیاب تر و ارزش پول بیشتری دارد)

شما در حال کار با فناوری اثبات شده، اما هنوز هم پیشرفته هستید که چیزی فراتر از چاپ لیوان است

چاپگر فوق العاده سریع است

بدون جوهر مایع

معایب چاپ تونر سفید روی لیوان:


سرمایه گذاری اولیه بزرگتر از چاپگر سابلیمیشن خواهد بود

اگر آن را به درستی اعمال نکنید، به راحتی می توان آن را خراش داد

از آنجایی که شما با تونر رنگی و سفید چاپ خواهید کرد، باید مهارت های گرافیکی خود را تقویت کنید.

فناوری چاپ روی لیوان راه طولانی را طی کرده است و یادگیری آن نسبتاً آسان است. این یک چیز شگفت انگیز در مورد یادگیری نحوه چاپ روی لیوان است، هنگامی که مهارت ها و تجهیزات را دارید، یک فرصت تجاری عالی برای هر کسی است.


با چاپ روی لیوان چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

اطلاعات زیادی در مورد فروش و بازاریابی لیوان های چاپی شخصی شده ارائه می شود. با این حال، بهتر است به برخی از ریاضیات ساده نگاه کنید.


هزینه خرید یک لیوان خالی (تخمینی): 2 تا 4 دلار


هزینه چاپ روی لیوان (تخمینی): 0.05 تا 1 دلار


این بدان معنی است که شما می توانید لیوان های شخصی سازی شده را با قیمتی در حدود 2 تا 5 دلار به عنوان تخمین ایجاد کنید. همه اینها با توجه به نوع لیوانی که می‌خرید (سفید ساده ارزان‌تر از لیوان دو رنگ است) و اندازه چاپ روی لیوان تعیین می‌شود.


اکنون همه ما لیوان های زیادی داریم که خریداری کرده ایم و به عنوان هدیه داده ایم و می دانیم که به راحتی بین 10 تا 15 دلار متغیر است. اگر آنها به خصوص منحصر به فرد هستند، می توانند حتی دو برابر این اعداد باشند.


به راحتی می توان فهمید که به ازای هر لیوانی که می فروشید، می توانید پول خود را بیش از دو برابر کنید. این یک فرصت تجاری عالی است.اینجا کلیک کنید