لبنیات

فواید

لبنیات

فواید

آموزش چاپ لیوان

پرینتر تونر سفید

چاپ تونر سفید آخرین فناوری برای چاپ روی لیوان است. این شامل استفاده از L.E.D. چاپگرهایی مانند OKI8432wt برای چاپ نقل و انتقالات تمام رنگی روی کاغذ انتقال روکش شده خاص. این فناوری فقط یک انطباق جدید برای فناوری است که برای چندین دهه وجود داشته است. این چاپگرها بسیار شبیه پرینترهای دستگاه کپی هستند که چندین دهه پیش از آنها استفاده می کردید. آیا تا به حال مجبور شده اید یک کارتریج تونر را بردارید و آن را تکان دهید تا چند چاپ دیگر داشته باشید؟ این بسیار نزدیک به آنچه این فناوری است. تونر خود یک ماده پلاستیکی است، بنابراین می توان آن را تقریباً به هر چیزی از جمله چاپ روی لیوان منتقل کرد. علاوه بر این، تونر سفید نیز وجود دارد. این چیزی است که این را بسیار انقلابی می کند، توانایی چاپ سفید.


مزایای چاپ تونر سفید روی لیوان:


شما به لیوان هایی با روکش خاصی نیاز ندارید

شما می توانید روی هر لیوان رنگی چاپ کنید، نه اینکه فقط سفید باشد

می توانید روی یک لیوان رنگی سفید چاپ کنید (بسیار کمیاب تر و ارزش پول بیشتری دارد)

شما در حال کار با فناوری اثبات شده، اما هنوز هم پیشرفته هستید که چیزی فراتر از چاپ لیوان است

چاپگر فوق العاده سریع است

بدون جوهر مایع

معایب چاپ تونر سفید روی لیوان:


سرمایه گذاری اولیه بزرگتر از چاپگر سابلیمیشن خواهد بود

اگر آن را به درستی اعمال نکنید، به راحتی می توان آن را خراش داد

از آنجایی که شما با تونر رنگی و سفید چاپ خواهید کرد، باید مهارت های گرافیکی خود را تقویت کنید.

فناوری چاپ روی لیوان راه طولانی را طی کرده است و یادگیری آن نسبتاً آسان است. این یک چیز شگفت انگیز در مورد یادگیری نحوه چاپ روی لیوان است، هنگامی که مهارت ها و تجهیزات را دارید، یک فرصت تجاری عالی برای هر کسی است.


با چاپ روی لیوان چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

اطلاعات زیادی در مورد فروش و بازاریابی لیوان های چاپی شخصی شده ارائه می شود. با این حال، بهتر است به برخی از ریاضیات ساده نگاه کنید.


هزینه خرید یک لیوان خالی (تخمینی): 2 تا 4 دلار


هزینه چاپ روی لیوان (تخمینی): 0.05 تا 1 دلار


این بدان معنی است که شما می توانید لیوان های شخصی سازی شده را با قیمتی در حدود 2 تا 5 دلار به عنوان تخمین ایجاد کنید. همه اینها با توجه به نوع لیوانی که می‌خرید (سفید ساده ارزان‌تر از لیوان دو رنگ است) و اندازه چاپ روی لیوان تعیین می‌شود.


اکنون همه ما لیوان های زیادی داریم که خریداری کرده ایم و به عنوان هدیه داده ایم و می دانیم که به راحتی بین 10 تا 15 دلار متغیر است. اگر آنها به خصوص منحصر به فرد هستند، می توانند حتی دو برابر این اعداد باشند.


به راحتی می توان فهمید که به ازای هر لیوانی که می فروشید، می توانید پول خود را بیش از دو برابر کنید. این یک فرصت تجاری عالی است.اینجا کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.