لبنیات

فواید

لبنیات

فواید

نکاتی برای سفارش پیراهن های گلدوزی شده سفارشی

پیراهن‌های گلدوزی شده برای مدارس، شرکت‌ها، گروه‌های داوطلب، تیم‌های ورزشی و غیره مناسب هستند. فرقی نمی‌کند به پیراهن‌های چوگان‌دوزی شده یا سایر پوشاک سفارشی ما علاقه‌مند باشید، می‌توانید روی تخصص ما حساب کنید. به خواندن ادامه دهید تا بدانید قبل از سفارش پیراهن دوزی چه چیزهایی باید بدانید. برای اطلاعات بیشتر، امروز با شرکت تی شرت ما تماس بگیرید.


طراحی داشته باشید

اکثر مشتریانی که با آنها کار می کنیم نام شرکت و لوگوی خود را برای پوشاک گلدوزی شده انتخاب می کنند. با این حال، اگر هنوز لوگویی برای شرکت، گروه داوطلب یا تیم ورزشی خود ندارید، توصیه می کنیم از خدمات طراحی گرافیکی ما استفاده کنید. ما می توانیم لوگویی طراحی کنیم که به بهترین وجه نشان دهنده شرکت شما باشد. همچنین می‌توانیم طرح تی‌شرتی را ارائه کنیم که مکمل برند شما باشد.


به خاطر داشته باشید که برخی از لوگوها توسط کپی رایت محافظت می شوند و ممکن است در طرح پیراهن شما استفاده نشوند مگر اینکه مجوز دریافت کنید. ما می توانیم ایده های شما را برای ایجاد گلدوزی سفارشی مناسب برای شرکت و برند شما بررسی کنیم.


بدانید پارچه چگونه روی تکنیک گلدوزی تأثیر می گذارد

سبک گلدوزی که ما استفاده می کنیم بر ظاهر طراحی شما تأثیر می گذارد. همچنین به خاطر داشته باشید که متریالی که روی آن می دوزیم بر ظاهر کلی طرح شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، گلدوزی لوگوی شما ممکن است روی کلاه متفاوت از پیراهن های چوگان سفارشی به نظر برسد. خوشبختانه، تیم کارشناسان ما می‌توانند به شما کمک کنند تا تصمیم بگیرید که چه مواد تی‌شرت برای طرحی که در ذهن دارید بهترین کارایی را دارد. نوع پارچه روی انواع تکنیک‌های گلدوزی که می‌توانیم انجام دهیم، تأثیر می‌گذارد.


رنگ ها را مطابقت دهید

شرکت‌های موفق مطمئن می‌شوند که برندهایشان در همه رسانه‌ها، از جمله پوشاک سفارشی، سازگار است. گلدوزی لوگو زمانی بهتر به نظر می رسد که شرکت ها وقت بگذارند تا رنگ های لوگوی خود را با رشته هایی که ما در دسترس داریم مطابقت دهند. کتاب همراه سازنده نخ را برای رنگ‌های نخی که ارائه می‌دهند، همراه با رنگ‌های پنتون مطابق آنها بررسی کنید.


شرکت‌های تولید نخ محبوب‌ترین رنگ‌ها را در اختیار دارند، که گاهی اوقات پیدا کردن سایه دقیق مورد نیاز برای گلدوزی سفارشی را دشوار می‌کند. با این حال، این تجربه ما بوده است که اگر رنگی را انتخاب کنید که به اندازه کافی نزدیک باشد،اینجا کلیلک کن هیچ کس متوجه نخواهد شد. به خاطر داشته باشید که نورهای مختلف نیز می تواند بر ظاهر یک رنگ تأثیر بگذارد.


ضرب و شتم خود را ضرب و شتم

آیا تا یک مهلت مشخص به پیراهن دوزی نیاز دارید؟ برای مثال، ممکن است قبل از داوطلب شدن شرکت شما در یک مسابقه محلی، پیراهن های چوگان دوزی شده خود را بخواهید. هر چه زودتر پوشاک گلدوزی شده خود را سفارش دهید، زودتر می توانیم آن را قبل از مهلت تعیین شده به دست شما برسانیم. ما از رسیدن به مهلت شما بسیار خوشحالیم، مشروط بر اینکه به ما زمان کافی بدهید.


به بودجه خود پایبند باشید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.