لبنیات

فواید

لبنیات

فواید

از چند رنگ می توانید در چاپ روی تی شرت استفاده کنید؟

شما یا کسب و کارتان چقدر پول برای خرج کردن اختصاص داده اید؟ برای چاپ روی تیشرت می توانید از رنگ های دلخواه استفاده کنید. با این حال، داشتن بیش از یک رنگ، قیمت هر لباس را افزایش می دهد. به همین دلیل است که ما اغلب انتخاب یک تا سه رنگ را برای طراحی تی شرت خود توصیه می کنیم.


در غیر این صورت، هزینه تی شرت های سفارشی شما ممکن است بیشتر از بودجه شما باشد. به عنوان یک شرکت چاپ تی شرت، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بودجه خود را با یکپارچگی طراحی خود متعادل کنید.


رنگ جوهر چگونه بر هزینه تأثیر می گذارد

ما از صفحه نمایش های سفارشی استفاده می کنیم که تصاویر منفی از طرح شما هستند (مانند شابلون ها، اما برای تی شرت). بعد از اینکه صفحه را روی تی شرت قرار دادیم، جوهر را با فشار می کشیم تا فقط پارچه در معرض دید را رنگ کند. اگر طراحی شما به بیش از یک رنگ نیاز دارد، ما از بیش از یک صفحه استفاده می کنیم. یک صفحه نمایش برای هر رنگ


ایجاد صفحه نمایش های سفارشی برای چاپ تی شرت نیاز به زمان، هزینه و تلاش دارد. به همین دلیل است که نیاز به بیش از یک صفحه نمایش برای طراحی شما، هزینه تی های سفارشی شما را افزایش می دهد. همچنین به همین دلیل است که ما فقط سفارشات انبوه را برای چاپ روی صفحه تی شرت مجاز می کنیم.


هر چه تعداد تی شرت های سفارشی بیشتری سفارش دهید، هزینه هر لباس کمتر می شود. این به این دلیل است که مهم نیست که چقدر سه راهی سفارشی سفارش دهید، همیشه همان هزینه‌های راه‌اندازی صفحه‌نمایش‌هایی را که ما می‌سازیم پرداخت می‌کنید.


چگونه در پول پس انداز کنیم

آیا نگران هزینه ساخت تی شرت های سفارشی هستید؟ تو تنها نیستی. اکثر مشتریان ما وقتی ما را برای چاپ روی تیشرت می بینند بودجه ای در ذهن دارند. لیست نکات ما را برای یادگیری نحوه صرفه جویی در هزینه در سفارش بعدی تی شرت های سفارشی بررسی کنید.


طراحی خود را ساده کنید

طراحی تی شرت خود را تا حد امکان ساده کنید. گاهی اوقات یادآوری هدف خاص تی شرت های سفارشی شما کمک می کند. آیا برای هدفی آگاهی را افزایش می دهید؟ آیا می خواهید کارمندانتان احساس کنند که با برند شرکت شما ارتباط بیشتری دارند؟ همچنین، به یاد داشته باشید که پیام شما ممکن است در جزئیات بیش از حد گم شود. مردم بیشتر طرح های ساده و در عین حال جسورانه را به یاد می آورند.


تعداد رنگ ها را کاهش دهید

از خود بپرسید که برای حفظ یکپارچگی طراحی سه راهی های سفارشی خود به چند رنگ نیاز دارید. همچنین، به یاد داشته باشید که می توانید از رنگ خود تی شرت برای کاهش تعداد رنگ جوهر مورد نیاز خود استفاده کنید. آیا لوگوی شما از رنگ سفید استفاده می کند؟ اگر چنین است، می توانید طرح خود را روی تی شرت های سفید چاپ کنید تا تعداد رنگ های جوهر مورد نیاز خود را کاهش دهید.


مقدار خود را افزایش دهید

همانطور که قبلا ذکر کردیم، هر چه تعداد پیراهن های بیشتری سفارش دهید، در نهایت همه آنها ارزان تر خواهند بود. بسته به طرح، همیشه می توانید پیراهن های اضافی را برای آینده ذخیره کنید تا از آنها به عنوان اقلام هدیه یا برای کارکنانی که اخیراً استخدام شده اند استفاده کنید.


پیراهن سفید یا هدر خاکستری را انتخاب کنید

با تغییر رنگ پیراهن تیره به رنگ روشن تر مانند سفید یا خاکستری، به راحتی می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید. چرا این هست؟ این رنگ‌ها معمولاً قیمت پایین‌تری دارند و رنگ سفید ارزان‌ترین است. همچنین ممکن است سوئیچ بسته به رنگ جوهر مورد استفاده، زمان تولید را کاهش دهد.


با طراحان گرافیک ما صحبت کنید

توصیه می کنیم از خدمات طراحی گرافیک داخلی ما استفاده کنید. طراحان گرافیک ما می توانند به شما کمک کنند تا بهترین طرح تی شرت را برای شرکت، گروه یا هدف خود ایجاد کنید. به عنوان یک شرکت چاپ تی شرت، می توانید به تجربه چندین ساله ما اعتماد کنید.


ما همچنین می‌توانیم طرح شما را با بطری‌های آب، کیف‌های حمل و نقل و سایر اقلام تبلیغاتی تطبیق دهیم. این یکی از مزایای کار با طراحان گرافیک داخلی ما است. آنها می دانند که چگونه طرح های شما را به سطح بعدی برسانند تا بتوانید برند خود را برای افراد مناسب تبلیغ کنید.

لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.