لبنیات

فواید

لبنیات

فواید

چگونه یک برند مد راه اندازی کنیم: راهنمای گام به گام برای راه اندازی یک برند مد موفق

هر برند نمادین یک داستان منشا دارد. یک خط لباس که ممکن است بر فروشگاه‌های بزرگ امروزی تسلط داشته باشد، ممکن است به عنوان یک کسب‌وکار کوچک از اتاق نشیمن یک طراح مد نوپا شروع شده باشد. در حالی که راه‌اندازی خرید هودی با طرح دلخواه خط تولید لباس شما چالش برانگیز است، اما به لطف تجارت الکترونیک و بازاریابی آنلاین، ممکن است برندی که از یک فروشگاه اینترنتی کوچک شروع شده است را به یک برند لباس محبوب در سراسر کشور تبدیل کنید.

از بهترین ها بیاموزید

شروع کنید

صرفه جویی



اشتراک گذاری


پرش به بخش

3 نکته ضروری که قبل از راه اندازی یک برند مد باید در نظر بگیرید

چگونه یک برند مد را در 10 مرحله راه اندازی کنیم: راهنمای گام به گام

آیا می خواهید نام تجاری خود را راه اندازی کنید؟

درباره MasterClass Anna Wintour بیشتر بدانید

3 نکته ضروری که قبل از راه اندازی یک برند مد باید در نظر بگیرید

از دونا کاران تا ورا وانگ تا پیج آدامز گلر، طراحان مد بزرگ فقط استعدادهای بصری نیستند، بلکه کارآفرینانی نیز هستند.


راه اندازی یک کسب و کار خط لباس مستلزم ارزش سهام فوق العاده ای است.

بدون شک چالش‌هایی به وجود می‌آیند، به‌ویژه اگر اولین بار باشد که کسب‌وکاری را شروع می‌کنید.

این بدان معنا نیست که شما نباید از علاقه خود پیروی کنید. اگر می‌دانید خانه شما در صنعت مد است، به خودتان مدیون هستید که هر کاری که ممکن است انجام دهید تا خط لباس خود را به واقعیت تبدیل کنید.

با یکی از مربیان جدید خود آشنا شوید

شروع کنید

این یک پنجره مودال است.

مشکل پیش‌بینی نشده‌ای روی داد، به زودی دوباره بررسی کنید و دوباره امتحان کنید

کد خطا: MEDIA_ERR_UNKNOWN

شناسه جلسه: 2022-01-05:9fca127317af38c5e4e848d8 شناسه عنصر پخش:vjs_video_3

OK بستن دیالوگ Modal


چگونه یک برند مد را در 10 مرحله راه اندازی کنیم: راهنمای گام به گام

برندهای بزرگ صنعت پوشاک به صورت تکه تکه با هم ترکیب نشده اند. حتی زمانی که آزمون و خطا در میان بود، این برندها تقریباً مطمئناً از یک طرح تجاری پیروی می کردند و با سرعتی پایدار به گسترش خود ادامه می دادند. از این راهنمای گام به گام به عنوان راهی برای کمک به ساختار مدل کسب و کار خود استفاده کنید.


هنگام شروع سفر تجاری لباس خود، برای قله ها و دره ها آماده باشید. راه اندازی یک شرکت جدید از صفر هرگز آسان نیست، اما مطمئناً ممکن است. به یاد داشته باشید که همه برندهای نمادین امروزی از جایی شروع کردند.


نیاز در بازار را شناسایی کنید. یک خط پوشاک موفق با غرور طراح موسس خود موفق نخواهد شد. به جایگاهی در بازار فکر کنید که در حال حاضر پر نشده است. آیا تی شرتی است که بتوان آن را در مجالس رسمی پوشید؟ آیا خطی از هودی است که به شکلی متملقانه بر روی منحنی‌های کسی تأکید می‌کند؟ مشخص کنید چه محصولی باید وجود داشته باشد که در حال حاضر توسط یک شرکت بزرگ پوشاک ارائه نمی شود.

یک طرح تجاری تهیه کنید. این کل سفر شما را به عنوان یک طراح مد و تولید کننده لباس هدایت می کند. از خود بپرسید: هدف نهایی من از این محصول چیست؟ آیا می خواهم یک نام تجاری باشم که در Nordstrom و Macy’s فروخته می شود؟ آیا می خواهم برای شرکتی مانند Target یا H&M یک برند خصوصی ایجاد کنم؟ آیا می‌خواهم یک برند ممتاز ایجاد کنم که در یک بوتیک در خیابان ملروز در لس‌آنجلس یا سوهو در شهر نیویورک فروخته می‌شود؟ هدف خود را شناسایی کنید و در هنگام ساختن برند خود آن را در ذهن خود نگه دارید.

مخاطب هدف خود را شناسایی کنید. این مرحله تقریباً همزمان با شماره یک است. هدف شما فقط شناسایی یک کالای لباسی نیست که باید وجود داشته باشد، بلکه بازار هدف مصرف کنندگان آن محصول نیز هست. به هر حال، طراحی درخشان اگر فاقد مشتریان بالقوه باشد، کاربرد چندانی ندارد. مزایا و معایب هدف قرار دادن برخی جمعیت‌شناسی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، جوانان تمایل دارند که سبک آگاه باشند و ممکن است بیشتر پذیرای بازاریابی آنلاین و تبلیغات شفاهی باشند، اما ممکن است بودجه محدودی نیز داشته باشند. مشتریان میانسال ممکن است قادر به پرداخت قیمت بالاتر باشند، اما ممکن است کمتر به سبک توجه داشته باشند و از قبل به هویت برند موجود وفادار باشند.

شروع به طراحی کنید. احتمالاً این نقطه قوت شماست، و بنابراین این شانس شما برای درخشش خلاقانه است. اولین مجموعه ای که به بازار عرضه می کنید چیزهای زیادی در مورد شما به عنوان یک طراح بیان می کند، بنابراین مطمئن شوید که در حال ساخت چیزی هستید که خوشحال خواهید شد از آن به عنوان کارت تلفن خود در آینده استفاده کنید. در عین حال عملی فکر کنید. هر چیزی که طراحی می کنید باید به روشی مقرون به صرفه تولید شود. یک طراح مد موفق همیشه ترکیبی از ایده آل و دست یافتنی است.

یک تولید کننده لباس پیدا کنید. مگر اینکه قصد تهیه، برش و دوخت تمام مواد خود را به تنهایی داشته باشید، به یک شریک تولیدی نیاز خواهید داشت. این می تواند به معنای هر تعداد چیز باشد. شاید شما به سادگی به دنبال همکارانی هستید که می توانند به شما در ساخت لباس در یک استودیو خانگی کمک کنند. شاید شما به دنبال تامین کننده پارچه هستید. شاید شما به دنبال کارخانه‌ای هستید که بتواند عرضه محدودی از کالاهای بوتیک شما را در کنار اقلام تولید انبوه از یک برند معتبر تولید کند. برای چندین دهه، تولید لباس در خارج از ایالات متحده مستقر شده است. بنابراین کاملاً ممکن است که جستجوی سازنده شما را به کشوری مانند چین، ویتنام، سریلانکا یا بنگلادش هدایت کند. ممکن است بخواهید شخصاً برای دیدن کارخانه سفر کنید، اما برای طراحان جدید با بودجه، enti

فرآیند بررسی مجدد باید از طریق تلفن و ایمیل انجام شود. اگر اهداف مد شما کمتر جاه‌طلبانه است - مانند یک لوگوی جدید که روی لباس‌های خیابانی یا لباس‌های معمولی چاپ می‌شود - ممکن است بتوانید کالاهای خود را به صورت محلی تولید کنید، مثلاً در یک مرکز چاپ روی صفحه چاپ بر اساس تقاضای نزدیک.

نام تجاری، لوگو و نمایه بازار را انتخاب کنید. اگر به نظر می رسد که اقلام لباس شما را می توان با هزینه های تولید معقول تولید کرد، آماده شروع برنامه ریزی نمایه عمومی خود هستید. این به معنای انتخاب نام تجاری، لوگو و شعار در صورت لزوم است. این به معنای طراحی یک وب سایت با یک پلت فرم تجارت الکترونیک مانند Shopify یا Etsy است. مشتریان برندهایی با داستان متقاعد کننده را دوست دارند، بنابراین گنجاندن آن در نام برند، لوگو یا وب سایت شما نیز کمک خواهد کرد. این کار باید تا زمانی که فرآیند تولید طی می شود تکمیل شود. به این ترتیب شما آماده هستید تا کالاهای خود را به محض ساخت به فروش برسانید.

یک نقطه قیمت برای اقلام خود انتخاب کنید. این مرحله با شناسایی و درک مخاطبان هدف شما ارتباط دارد. قیمتی را انتخاب کنید که هزینه تولید شما را پوشش دهد، اما مشتریانی را که برای راه اندازی کسب و کار مد خود به آن نیاز دارید، بیگانه نکند.

فرآیند بازاریابی را آغاز کنید. در این مرحله، کسب و کار جدید شما نیاز به آگاهی از برند دارد. اینستاگرام به یک پلتفرم محبوب برای این امر تبدیل شده است و بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام از تبلیغ برندهای مد جدید در ازای محصولات خوشحال هستند.

اهداف فروش و توزیع واقع بینانه را تعیین کنید. از شراکت با یک حرفه ای تجارت برای شروع این مرحله نترسید. فقط به این دلیل که دیدگاه مد دارید به این معنی نیست که از توزیع لباس اطلاع دارید. اگر بتوانید به اهداف فروش خود دست پیدا کنید، می توانید طبق برنامه تجاری خود به رشد خود ادامه دهید.

راه اندازی نرم را شروع کنید و سپس به دنبال سرمایه گذاری و مشارکت بیشتر باشید. هنگامی که اثبات مفهومی دارید - لباسی که می توانید آن را در مقادیر محدود بفروشید - آماده هستید تا شرکای تجاری و سرمایه گذاران بالقوه را جستجو کنید. بله، خوب است که کسب و کار خود را کاملاً در اختیار داشته باشید و تمام سودهای آینده خود را حفظ کنید. اما از آنجایی که اکثر صاحبان مشاغل شروع به افزایش می‌کنند، نیاز به دسترسی به سرمایه دارند. پذیرش شریک تجاری که بتواند آن سرمایه را در ازای کاهش درآمدهای آتی فراهم کند، سنتی ترین راه برای انجام این کار است.

آیا می خواهید نام تجاری خود را راه اندازی کنید؟

چه در حال راه‌اندازی کسب‌وکار خود باشید یا یک مدیر عامل باسابقه که به دنبال یادگیری اصول اولیه است، درک نکات و نکات مدیریت افراد، تیم‌سازی و ارتباطات مؤثر در محل کار می‌تواند تفاوت بین یک کسب‌وکار موفق و ناموفق را ایجاد کند. . هیچ کس این را بهتر از آنا وینتور افسانه ای نمی داند، که از سال 1988 به عنوان سردبیر مجله ووگ خدمت کرده است. در کلاس کارشناسی ارشد آنا وینتور در مورد خلاقیت و رهبری، مدیر هنری فعلی Condé Nast بینش متمایز و گرانبهایی خود را از همه چیز ارائه می دهد. استخدام و مدیریت یک تیم موفق برای نحوه ارائه بهترین خدمات به مخاطبان مناسب.


آیا می خواهید رهبر کسب و کار بهتری شوید؟ عضویت سالانه MasterClass درس های ویدئویی منحصر به فردی از افراد برجسته تجاری، از جمله آنا وینتور، دایان فون فورستنبرگ، هوارد شولتز و غیره ارائه می دهد.

https://www.ecowatch.com/fast-fashion-guide-2655084121.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.