لبنیات

فواید

لبنیات

فواید

چگونه می توان یک سویشرت را رنگ آمیزی کرد و برای سود فروخت

چه به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار باشید یا فقط به دنبال راه‌هایی برای کسب مقداری پول چاپ عکس روی تیشرت نقد اضافی باشید، سفارشی‌سازی سویشرت‌ها و هودی‌ها همیشه یک گزینه خوب است. وقتی هودی ها را به صورت عمده می خرید، تخیل شما واقعاً تنها محدودیت است. هودی‌ها و ژاکت‌های یقه‌دستی را می‌توان با چاپ روی صفحه، گلدوزی یا حتی با ترانسفر وینیل آهنی یا رنگ پارچه سفارشی کرد. اگر به دنبال راهی برای ساخت لباس های کاملاً منحصر به فرد هستید، هرگز نمی توانید با رنگ کراوات اشتباه کنید.


تی شرت رنگی کراوات نزدیک


در حالی که می‌توانید یک کیت رنگ کراوات بردارید و از آن برای سفارشی کردن یقه‌های عمده‌فروشی در تمام طول روز استفاده کنید، چرا عامل منحصربه‌فرد بودن را با رنگ کردن کراوات معکوس با استفاده از سفیدکننده به جای آن، به سطح بالاتری نبرید؟ مانند هنر طراحی الگوهای پارچه با رنگرزی کراوات با رنگ های طبیعی، رنگرزی لباس ها با سفید کننده به شما این امکان را می دهد که با استفاده از لوازمی که احتمالاً از قبل در خانه دارید، طرح های باورنکردنی بی نظیری ایجاد کنید. و از آنجایی که پیراهن های رنگ شده با سفید کننده منحصر به فردتر از همتایان رنگارنگ خود هستند، فروشندگان استثنایی هستند. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه کراوات را سفید کننده رنگ کنید و برای سود بفروشید!


با راهنمای ما نحوه گره زدن نوارهای رنگی را بیاموزید


لوازم خود را جمع آوری کنید

لوازم مورد نیاز برای این پروژه ساده هستند و احتمالاً اکثر آنها را در خانه دارید. البته به پیراهن نیاز دارید. عمده فروشی سویشرت های خالی در رنگ های تیره گزینه ای عالی برای این پروژه هستند زیرا مقرون به صرفه هستند و فضای زیادی برای سود باقی می گذارند. شما همچنین به سفید کننده، نوارهای لاستیکی و یک بطری فشرده پلاستیکی 16 اونس نیاز دارید.


بطری را با حدود سه قسمت آب و یک قسمت سفید کننده پر کنید. سپس، با نوک انگشت خود روی دهانه، بطری را به آرامی تکان دهید تا مخلوط شود.


پیراهن را آماده کنید

رول پیراهن برای رنگ کراوات



ژاکت را روی یک سطح صاف قرار دهید، سپس آن را بچرخانید، بچرخانید و/یا تا کنید تا برای سفید کننده آماده شود. می توانید نحوه گره زدن نوارهای رنگی را یاد بگیرید یا تکنیک های دیگر را برای دستیابی به الگوهای خاص بررسی کنید. با این حال، اگر می‌خواهید ظاهری تصادفی داشته باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیراهن را بالا بکشید و آن را با نوارهای لاستیکی محکم کنید. برای ثابت نگه داشتن پارچه باید از 6 تا 10 نوار لاستیکی استفاده کنید.


برای شروع مرگ کراوات سفید کننده امروز، ژاکت های خالی عمده فروشی سفارش دهید!


سفید کننده را اعمال کنید

پیراهن خود را بیرون ببرید و روی چمن بگذارید. آن را روی بتن و آسفالت و ... قرار ندهید! با استفاده از بطری دمنوش، مقدار زیادی سفید کننده را روی نقاط تصادفی پیراهن بمالید. پس از اتمام استفاده از سفید کننده به یک طرف، پیراهن را به دقت برگردانید و طرف دیگر را سفید کنید.


10 تا 15 دقیقه صبر کنید یا تا زمانی که بتوانید ببینید که رنگ سفید به سطح مورد نظر می رسد. نوارهای لاستیکی را با دقت باز کنید، پیراهن را صاف دراز بکشید و بررسی کنید. اگر از ظاهر پیراهن راضی هستید، به مرحله بعدی بروید. در غیر این صورت، در صورت تمایل، چند قطره اضافی سفید کننده را در جایی که می خواهید بمالید. پس از افزودن سفید کننده بیشتر، 10-15 دقیقه دیگر صبر کنید.


شستشو

سویشرت را بدون هیچ لباس دیگری در ماشین لباسشویی قرار دهید و با استفاده از مواد شوینده معمولی و آب سرد بشویید. اگر نگران چروک شدن عرق گیر هستید روی حرارت کم خشک کنید یا آویزان کنید تا خشک شود.


فروش آنلاین

نوشتن شروع به فروش آنلاین در نوت بوک کرد



اگر به دنبال کسب درآمد از آخرین ساخته خود هستید، فروش آنلاین راهی برای رفتن است. فروش لباس های سفارشی آنلاین می تواند بسیار سودآور باشد و شروع کار آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. به لطف پلتفرم هایی مانند Shopify، تقریباً هر کسی می تواند در عرض چند دقیقه یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کند. حتی اگر پول زیادی برای سرمایه گذاری در کسب و کار جدید خود ندارید، راه اندازی یک فروشگاه آنلاین وسیله ای مقرون به صرفه و موثر برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت های خود با جهان است.


همچنین می توانید با نمایش محصولات خود در اینستاگرام، محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. در حالی که سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مکان‌های خوبی برای نمایش کار شما هستند، بسیاری از مردم با استفاده از حساب‌های اینستاگرام خود کسب‌وکارهای موفقی را ایجاد می‌کنند. خرید اینستاگرام به مشتریان این امکان را می دهد که مستقیماً از عکس ها و ویدیوهای شما خرید کنند. از آنجایی که پیراهن‌های رنگ‌آمیزی سفیدکننده بسیار جذاب هستند، محصولات فوق‌العاده‌ای برای فروش در این پلتفرم بسیار بصری هستند.


نتیجه

چه امیدوار باشید که هر ماه چند دلار اضافی به دست آورید و چه به دنبال ایجاد یک کسب و کار تمام وقت هستید، یادگیری نحوه سفید کردن رنگ کراوات برای یک سویشرت مکانی عالی برای شروع است. سفارشی سازی پوشاک یک تجارت بزرگ است و مصرف کنندگان همیشه دوست دارند بدانند چیزی واقعا منحصر به فرد می خرند. پس از تسلط بر این تکنیک، می توانید آن را روی لباس های دیگر یا حتی منسوجات خانگی مانند پتو و ملحفه به کار ببرید. تنها محدودیت خلاقیت شماست!

بیشتر بدانید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.