لبنیات

فواید

لبنیات

فواید

چاپ های DTG بهتر با فضای مناسب چاپگر

عشق به لو در عصر COVID19

در این شرایط غیرعادی، زندگی برای همه تغییر کرده است. چاپ هودی دانش‌آموزان کار خود را از خانه انجام می‌دهند و سالمندان بازی‌های پایانی، جشن‌های مجلس و دیگر رویدادهای شاخص خود را از دست می‌دهند. تعداد کمی از کارگران منتخب هستند که از راه دور کار می کنند، اما بسیاری دیگر متأسفانه بیکار هستند. در ملاء عام، مردم در اطراف ماسک ها و دستکش های سحر راه می روند. و بسیاری از کسب‌وکارها کاهش قابل توجهی داشته‌اند، زیان‌های قابل‌توجهی دیده‌اند و تلاش می‌کنند تا دریابند چگونه از این وضعیت جان سالم به در ببرند. اگرچه این یک چالش عمیق برای همه ما بوده است، اما هنوز هم می‌توان از آن خوبی کرد، زیرا در مواقع بحران و چالش است که خلاقیت و حسن نیت اعضای جامعه ما آشکار می‌شود.


شرکت‌های چاپ کوچک در بهار امسال چگونه به نمایش در می‌آیند؟ می توان به آن به عنوان نوعی تمرین غرق شدن یا شنا در خلاقیت نگاه کرد. با بسته شدن بسیاری از مشاغل اطراف، مجموعه ای از دستورات اضطراری مختلف دولت در سراسر کشور، و فاصله گذاری فیزیکی به عنوان اصل راهنما در زندگی روزمره ما، ناگفته نماند که مشاغلی که هنوز در حال فعالیت هستند مجبور به ارائه راه حل های جدید شده اند. سودآور بمانند، کارمندان خود را مشغول نگه دارند و روحیه جامعه را بالا ببرند. برخی از چاپگرهای صفحه نمایش محلی در منطقه سنت لوئیس در انجام این کار بسیار موفق بوده اند.


اسلون کلمن، از Tiny Little Monster's، این ایده را مطرح کرد که مدل سنتی خود را معکوس کند. به طور معمول، Tiny Little Monster فروشگاه‌های جداگانه‌ای را برای مشتریان خود راه‌اندازی می‌کند تا مشتری بتواند کالاهای با مارک‌های دوست‌داشتنی، خلاقانه یا عجیب و غریبی را که برای آنها ایجاد کرده‌اند به نمایش بگذارد و بفروشد. در حال حاضر، خریداران می‌توانند از وب‌سایت Tiny Little Monster دیدن کنند تا انواع پیراهن‌هایی را که برای فهرستی چشمگیر از مشاغل محلی از جمله آبجوسازی‌ها، کافی‌شاپ‌ها، سالن‌های مو، استودیوهای یوگا و غیره طراحی شده‌اند، خریداری کنند.


کلمن این کمپین را آغاز کرد و #HereforGood را با تماس با مشتریان قبلی برای ارائه این ایده آغاز کرد. آنها تنها با 10 شرکت شروع به کار کردند و اکنون به 170 شرکت رسیده اند. در ابتدا، تنها نوع لباس ارائه شده سه راهی های تک رنگ بود که هر کدام 20 دلار بود، اما اکنون شرکت هایی مانند Flowers to the People و Earthbound Brewing طرح خود را روی یک مخزن یا یک تانک طراحی کرده اند. تی بیسبال نیمی از درآمد به شرکتی که آنها نمایندگی می کنند می رود، به این معنی که 100٪ پول از مشاغل محلی پشتیبانی می کند.


hereforgoodlogoweb


از 30 آوریل، Tiny Little Monster 72290 دلار از هدف 100000 دلاری خود را طبق وب سایت جمع آوری کرده است و آنها اکنون در فاز 2 جنبش #HereforGood هستند. مشتریان می توانند طرح های خود را ارسال کنند یا از تیم خلاق Tiny Little Monster کمک بگیرند تا چیزی مناسب برای پیراهن ارائه دهند.


شرت کونگ از سنت پیترز، میسوری برنامه مشابهی را آغاز کرده است. مالک اندی رودمن پس از اینکه مجبور شد تعداد قابل توجهی از کارمندان خود را اخراج کند، می دانست که باید کاری انجام دهد. پس از صحبت با کلمن و شنیدن ایده او، شرت کنگ نسخه خود را با نام حمایت از سنت چاک و لو را راه اندازی کرد. مال آنها از تمام سه راهی ها تشکیل شده است که هر کدام به قیمت 24 دلار به فروش می رسد و نیمی از عواید آن به آن شرکت هایی می رسد که روی پیراهن ها نیز نمایندگی دارند. تا کنون، Shirt Kong نزدیک به 17000 دلار جمع آوری کرده است که طبق وب سایت آنها از هدف 10000 دلاری خود فراتر رفته است.


کتابچه زنانه خلاق و تجربه با طراحان و بوتیک‌های محلی همکاری کرده است تا مجموعه‌ای به نام #314TOGETHER را تشکیل دهد. Drea Ranek انواع برچسب‌ها، کلاه‌ها و پیراهن‌ها را به نمایندگی از این مجموعه از طریق تجارت خود، 2Lu، می‌فروشد.


Baked T's، یک شرکت چاپ محلی سنت لوئیس DTG مجبور شد فروشگاه فیزیکی خود را ببندد، اما این مانع آنها نشد. آن‌ها به صورت آنلاین چاپ می‌کنند و حتی برای تی‌شرت‌ها و ماسک‌های صورت سفارشی‌شده از طریق تلفن کمک می‌کنند.


تصویر2


اینها تنها تعدادی از تزیین کنندگان لباس در جامعه سنت لوئیس هستند که برای مقابله با چالش چند بعدی که این بیماری همه گیر خود را ثابت کرده است، قدم برداشته اند. به راحتی می توان گرفتار شمارش روزانه عفونت ها و مرگ و میرهایی شد که به طور مداوم در رسانه ها پوشش داده می شود، بدون در نظر گرفتن وضعیت افتضاح اقتصاد. به همین دلیل است که حتی از همیشه مهمتر است که مثبت بمانیم، با هم متحد شویم (به صورت استعاری، البته نه از نظر فیزیکی، هنوز) و الهام بخشیدن و حمایت از یکدیگر.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.