لبنیات

فواید

لبنیات

فواید

آیا تجهیزات چاپ سیلک قدیمی برای شما هزینه دارد؟

تبریک می گویم! دستگاه چاپ صفحه 10 ساله ای که کسب و کار دکوراسیون خود را با آن افتتاح کردید هنوز کار می کند. اما صبر کنید، آیا با نگهداری تجهیزات قدیمی به کسب و کار و مشتریان خود آسیبی می رسانید؟


ماشین قدیمی که قبلاً پرداخت کرده اید ممکن است در واقع برای کسب و کارچاپ تی شرت لانگ  شما پول بسیار بیشتری از آنچه فکر می کنید هزینه داشته باشد. در اینجا چهار سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید تا ببینید آیا سرمایه گذاری در یک ماشین جدید یک حرکت تجاری هوشمندانه است یا خیر.


1. آیا می خواهید بهره وری خود را افزایش دهید؟


تجهیزات تزئینی جدیدتر (صفحه نمایش، dtg، انتقال، گلدوزی) به صورت دستی کارآمدتر، سریع تر، آسان تر برای استفاده و "سبز تر" از همیشه هستند.


به عنوان مثال، یک دستگاه جدید مستقیم به لباس (DTG) سرعت چاپ سریع‌تر، هزینه جوهر کمتر، هزینه‌های نگهداری کمتر و خدمات آسان‌تر را ارائه می‌دهد. یک دستگاه جدید DTG از مدل قدیمی‌تری که در حال حاضر استفاده می‌کنید بسیار بهتر است.


همچنین در نظر بگیرید که حتی اگر برخی از ماشین های قدیمی تر امکان ارتقای سیستم عامل را دارند، همیشه توسط سخت افزارهای قدیمی مانند درایوهای انگشت شست یا شبکه های نامناسب محدود می شوند.


2. آیا می خواهید هزینه های نیروی کار خود را کاهش دهید؟


اگر چاپ روی صفحه، چاپ dtg یا انتقال حرارت انجام می‌دهید، تکمیل کارهایتان به زمان و نیروی انسانی بیشتری نیاز دارد. برعکس، وقتی روی تجهیزات جدید سرمایه‌گذاری می‌کنید، این افزایش بازده ذاتی به این معنی است که برای انجام یک کار مشابه یا بیشتر به زمان کمتر و کار کمتری نیاز دارید. بعلاوه، پیشرفت‌های ماشین‌آلات، استفاده اپراتورها از تجهیزات را آسان‌تر می‌کند و در نتیجه زمان‌های آموزشی کوتاه‌تر می‌شود و توانایی یافتن افرادی برای راه‌اندازی ماشین‌ها... به‌ویژه در این بازار کار فشرده!


3. آیا می خواهید از مزایای فناوری جدید استفاده کنید؟


به این فکر کنید که وقتی بالاخره از گوشی هوشمندی که تنها دو یا سه سال از عمرش می گذرد به جدیدترین مدل ارتقا می دهید، چه احساسی دارید. به احتمال زیاد، نمی‌توانید باور کنید که گوشی جدید چقدر سریع‌تر است و چرا اینقدر منتظر ماندید تا از همه زنگ‌ها و سوت‌های جدید لذت ببرید، مانند عملکرد بهترین دوربین در کلاس، دسترسی سریع‌تر به وب و گرافیک بهتر.


به طور مشابه، تجهیزات تزئینی قدیمی‌تر از جدیدترین ماشین‌های جدید که از فناوری امروزی، گزارش‌دهی تولید، تنظیمات دستور پخت قابل برنامه‌ریزی و کارایی اپراتور بهره می‌برند، بسیار عقب‌تر هستند.


همچنین، فرسودگی و پارگی معمولی که دستگاه قدیمی شما می‌گیرد را فراموش نکنید. اکثر سازندگان ماشین آلات قطعات تعمیر را برای مدت معینی پس از پایان یک سال مدل (معمولاً فقط 7 سال) در دسترس قرار می دهند. پس از آن، یافتن قطعاتی برای تعمیر دستگاه قدیمی‌تر ممکن است بسیار سخت‌تر یا غیرممکن باشد - به ویژه در مورد چاپگرهای DTG و کامپیوتر به صفحه (CTS) که به فناوری برد و مدار متکی هستند.


4. مزایای مالیاتی جدید می خواهید؟


ماشین‌های قدیمی اغلب به طور کامل مستهلک می‌شوند، در حالی که تجهیزات جدید می‌توانند درها را برای برنامه‌های مالیاتی جدید و پس‌انداز کسب‌وکار شما باز کنند. با حسابدار خود صحبت کنید تا بیاموزید که چگونه سرمایه گذاری در تجهیزات جدید در زمان مالیات برای شما درآمد کسب می کند. اعتبارات مالیاتی و تسریع استهلاک می تواند قابل توجه و معنادار باشد...گاهی اوقات هزینه سرمایه گذاری جدید را تقریباً نصف قیمت می کند!


در حالی که منطقی است که یک ماشین قدیمی به عنوان پشتیبان در مغازه خود داشته باشید، اگر ماشین دیگری نیاز به تعمیر داشته باشد یا اگر سفارشات جدیدی دریافت می کنید، ماشین های جدید در زمان و هزینه کسب و کار شما صرفه جویی می کنند. آنها راه را برای ظرفیت عالی، مشتریان بالقوه جدید، محیط کاری برتر و کارکنان شادتر باز می کنند.

آموزش اصول چاپ DTG: 5 افسانه DTG حذف شدند

اطلاعات غلط زیادی در مورد چاپ مستقیم به لباس (DTG) وجود دارد. دریافت حقایق در مورد چاپ تی شرت DTG و آنچه که ماشین ها می توانند و نمی توانند انجام دهند بسیار مهم است. بسیاری از اطلاعات بدی که می شنوید بر اساس اطلاعات قدیمی است که زمانی که چاپگرهای DTG برای اولین بار بیش از 10 سال پیش عرضه شدند، چاپ می شد. به هر فناوری 10 سال پیش در مقایسه با آنچه اکنون داریم فکر کنید تا متوجه شوید که داشتن اطلاعات مناسب برای چاپ DTG چقدر مهم است.


افسانه 1: DTG برای زمان اصلی آماده نیست زیرا جوهر سفید سر چاپ را مسدود می کند و DTG یک کابوس تعمیر و نگهداری است.


از بین رفته است. اگرچه این در روزهای اولیه معرفی DTG دقیق بود، در درجه اول به این دلیل که چاپگرهای رومیزی در حال تبدیل شدن بودند که برای چاپ کاغذ خانگی طراحی شده بودند، دیگر درست نیست. فناوری کنونی در طول سال‌ها بسیار بهبود یافته است و به مشکلاتی که باعث گرفتگی هدهای چاپ شده‌اند، رسیدگی کرده است. چاپگرهای DTG امروزی عموماً قوی هستند و برخی از برندها حتی خدمات روز بعد در محل را در سراسر کشور ارائه می دهند.


افسانه 2: پیراهن های DTG خوب شسته نمی شوند.


از بین رفته است. چاپگرهای DTG برندهای اصلی دارای جوهر و محلول های پیش تصفیه دارای گواهی Oeko-Tex Eco Passport هستند. هنگامی که از این محصولات دارای گواهی Oeko-Tex استفاده می شود، همراه با پخت مناسب، قابل شستشو بودن پیراهن DTG تفاوت کمی با پیراهن چاپ شده روی صفحه نشان می دهد. به یاد داشته باشید، درست مانند یک پیراهن با چاپ صفحه، اگر پیراهن DTG را زیر چروک کنید، به خوبی شسته نمی شود.


به جوهر سازنده بچسبید، نه جوهر شخص ثالث بی برند. علاوه بر این، فقط از محلول های پیش تصفیه دارای گواهی Oeko-Tex Eco Passport استفاده کنید. این تفاوت زیادی در قابلیت شستشو ایجاد می کند. داشتن گواهینامه Oeko-Tex به این معنی است که یک آزمایشگاه مستقل برای مواد مضر آزمایش شده است و هیچ چیز در آن برای سلامت انسان مضر نیست. از این گذشته، آیا ماشینی بدون کمربند ایمنی، سپر، چراغ جلو یا چراغ راهنما می خرید؟ چرا با محصولی بروید که ایمنی آن را تضمین نمی کند؟


افسانه 3: چاپ DTG بسیار کند و بسیار گران است.


از بین رفته است. سرعت چاپ DTG بر اساس اینکه آیا یک سفید زیر پایه چاپ می کنید یا نه، تعداد پاس های چاپی که انتخاب می کنید، طرحی که چاپ می کنید و نوع پیراهنی که استفاده می کنید متفاوت است. همانطور که می بینید، عوامل مختلف بسیار زیادی دخیل هستند که هرکسی که بیانیه ای کلی مبنی بر کند بودن DTG می دهد، مفروضات زیادی را مطرح می کند.


سرعت چاپ بر اساس خود چاپگر نیز بسیار متفاوت است. در بخش کند، زمان چاپ برای چاپگرهای ارزان‌تر می‌تواند 3 تا 5 دقیقه باشد. در سمت سریع، چاپ می تواند بین 15 ثانیه (چاپ cmyk) تا حدود 2 دقیقه برای سفید + cmyk طول بکشد.


اصطلاح "گران قیمت" نسبی است و باید شامل هزینه های پیش آماده سازی (در صورت استفاده)، جوهر و زمان و کار باشد. البته، به یاد داشته باشید که در مقایسه با چاپ اسکرین سنتی، باید تمام مراحل چاپ روی صفحه را شامل شود: قاب، مش، چربی زدایی، امولسیون، نوردهی، شستشو، ثبت مطبوعات، چاپ، پاکسازی جوهر، پاکسازی صفحه، بازیابی و غیره. .


بنابراین وقتی هزینه چاپ DTG را مقایسه می کنید، فقط باید جوهر، پیش تصفیه و زمان چاپ را در نظر بگیرید. یک قانون خوب برای پیراهن های سفید: 0.15 تا 0.30 دلار برای هر چاپ. و برای پیراهن های تیره 1.00 تا 2.00 دلار در هر چاپ. شکی وجود ندارد که با چاپ طولانی بیش از 300 چاپ، چاپ روی صفحه نسبت به روش های فعلی DTG هزینه کمتری دارد.


افسانه 4: چاپ DTG بسیار پیچیده است.


از بین رفته است. شاید 10 سال پیش این درست بود، زمانی که فقط چاپگرهای رومیزی تبدیل شده توسط اشخاص ثالث برای چاپ تی شرت اصلاح شدند، اما مطمئناً اکنون این وضعیت نیست. DTG حرفه ای و هدفمند یک واقعیت است. اگر می توانید اسناد اداری را چاپ کنید، اکنون می توانید DTG را چاپ کنید.


افسانه 5: آماده کردن قبل از پیراهن بسیار دشوار است.


از بین رفته است. شاید در قدیم... اما دیگر نه. با سمپاش های حرفه ای که قیمت آنها از 1500 دلار تا 5000 دلار متغیر است، این فرآیند تعریف شده و انجام آن آسان شده است. به سادگی پیراهن را بارگذاری کنید، یک دکمه را فشار دهید، و پیراهن با مقدار مناسب محلول از قبل درمان می شود - با پرس حرارتی یا از طریق یک خشک کن نوار نقاله کوچک خشک کنید. مطمئناً بسیار ساده تر از تمام مراحل مربوط به چاپ روی صفحه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.