لبنیات

فواید

لبنیات

فواید

چاپ عکس روی لیوان

این کاغذ باید همراه با جوهر سابلیمیشن استفاده شود و سپس با استفاده از دستگاه پرس حرارتی یا اتو هوم عکس ها را به ماوس و جاکلیدی لیوان های پارچه ای بریزید...



به طور گسترده برای پارچه های الیاف رنگ روشن، لیوان ها و بشقاب های سرامیکی، ورق های فلزی، کیف های تلفن و غیره استفاده می شود.

نکات گرم:

1. درباره ذخیره سازی برای محافظت از کاغذ سابلیمیشن استفاده نشده، توصیه می شود آن را در بسته بندی اصلی خود، در کیسه پلی در دمای 59 درجه فارنهایت -86 درجه فارنهایت (15 درجه سانتی گراد -30 درجه سانتی گراد) و 30 تا 70 درصد RH نگهداری کنید.

2. اجازه دهید جوهر چاپ قبل از انتقال خشک شود.


شرح:

این کاغذ مخصوص انتقال روکش دار با روکش، و شما می توانید تصویر عالی را با جوهرهای سابلیمیشن توسط پینتر EPSON چاپ کنید و جوهر کاملاً روی آیتم چاپ شده منتقل می شود. رنگارنگ تر و روشن تر است، مخصوصاً کت و شلوار برای پارچه (پارچه)، فلز. کاغذ انتقال پوشش دار مخصوص برای لباس های الیافی با رنگ روشن با استفاده از جوهر سابلیمیشن استفاده می شود، همچنین برای لیوان ها، کلاه ها، بشقاب ها و غیره قابل استفاده است.


تفاوت با سایر مقالات:

دارای یک لایه پوشش در سمت چاپ است، رنگ چاپ شده روشن است، انتقال تا حد زیادی دارد.


دستورالعمل چاپ:

1. چاپ تصویر بر روی سطح ناهموار پوشش داده شده توسط یک ماده خاص، که می تواند نتیجه فشرده را بهتر کند.

2. به دلیل مواد پوششی روی کاغذ، اگر هوا خیلی خشک باشد، کاغذ کمی فر می شود. به طور کلی تمام کاغذها را در کیسه پلاستیکی نگه می دارد، حدود 10 ورق بردارید، کاغذها را در لبه بلند کاغذ بچرخانید، (سطح براق بیرون است) کاغذها را در یک لیوان قرار دهید، قبل از چاپ، یک ورق کاغذ را از لیوان بردارید، 4 گوشه آن را خم کنید. از کاغذ به پشت (هنگام چاپ، از چاپ سر چاپ برای لمس گوشه خودداری کنید)، کاغذ را در چاپگر قرار دهید، بلافاصله چاپ کنید. یا سطح زبر را پایین نگه دارید و یک جسم سنگین را بالای آن قرار دهید.

3. قبل از چاپ، لطفا سطح براق را بیرون نگه دارید، سپس کاغذ را رول کنید و 10 دقیقه نگه دارید.

4. پس از چاپ، 1 تا 2 دقیقه صبر کنید تا جوهر سابلیمیشن خشک شود، پس از انتقال.


مشخصات فنی:

سایز: A4

وزن: 0.9 کیلوگرم

GSM: 100 گرم

بسته بندی: 200 عدد


اگر نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید، لطفاً با ما به صورت آنلاین چت کنید.

https://gtmetrix.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.