لبنیات

فواید

لبنیات

فواید

چاپ سیلک چگونه کار می کند؟

برای چاپ با استفاده از تکنیک چاپ سیلک از مواد مختلفی استفاده می شود. برای شروع، قاب چاپ ایجاد می شود، یا بهتر است بگوییم، طرح بر روی یک برگه چاپ می شود تا جوهر منتقل شود.


قاب روی تی‌شرت قرار می‌گیرد و با استفاده از اسکراپر رنگ‌ها (برای هر رنگ یک لایه حداکثر تا چهار رنگ) نمایش داده می‌شود.


هر زمان که یک لایه را با جوهر قاب بزنید، کلیک کنید آن را رها می کنیم تا خشک شود و سپس می توان از آن برای کاربرد دیگری استفاده کرد.


علیرغم کاردستی آن در سال‌های اخیر، چاپ سیلک اسکرین مدرن‌تر شده است، و اکنون جوهر و ماشین‌آلاتی در دسترس است که ما را قادر می‌سازد نتایجی با کیفیت فوق‌العاده به دست آوریم.


به همین دلیل، امروزه شرکت‌های بیشتری وجود دارند که تصمیم می‌گیرند هنگام ایجاد تی‌شرت و سایر موارد با لوگوی خود، چاپ سیلک را انتخاب کنند.


چاپ سیلک چیست؟ - 2

خوب، اکنون که نکات زیر را می‌دانید، برخی از گزینه‌هایی را که برای شخصی‌سازی محصولات از طریق چاپ روی صفحه دارید به شما نشان می‌دهیم.


محصولات چاپ صفحه

چاپ روی صفحه در مورد ایجاد طرح های جالب و سفارشی و جان بخشیدن به آنها است. اما همچنین، از طریق این تکنیک می توانید مطمئن شوید که نام تجاری شما در مقیاس بزرگتری تبلیغ می شود. بنابراین، بیایید این خلاقیت را جرقه بزنیم! در زیر به برخی از محصولاتی که می توانید با چاپ صفحه شخصی سازی کنید نگاهی بیندازید:


تی شرت چاپ روی صفحه

برای اقلام لباس های تبلیغاتی، تی شرت ها تا حد زیادی محبوب ترین مقاله لباس برای تبلیغ و شخصی سازی هستند. این روش چاپ رایج ترین روشی است که برای شخصی سازی تی شرت ها، چه برای استفاده حرفه ای یا شخصی استفاده می شود. اگر یک شرکت هستید، تی شرت های چاپ روی صفحه بسیار مقرون به صرفه است زیرا می توانید به صورت عمده سفارش دهید. شما می توانید جلو و پشت را بپوشانید که برای تبلیغ برند خود بهینه است. شما می توانید آن را هر طور که می خواهید سفارشی کنید، آرم، شعار، رنگ، تصویر، هر چیزی که می خواهید!


بهترین قسمت در مورد چاپ روی تی شرت؟ ماندگاری بالایی دارد و همیشه با کیفیت بالا ارائه می شود، که اغلب در تمام طول عمر مقاله لباس ماندگاری دارد!


اگر می خواهید از منحصر به فرد بودن برند خود اطمینان حاصل کنید، این فرآیند آن را تضمین می کند. طرح های پیچیده شما را نمی توان دقیقاً با استفاده از هر نوع برنامه سنتی رنگ نقطه ای با جوهر بازتولید کرد.


تی شرت های چاپ صفحه

علاوه بر این، تی‌شرت‌های شخصی‌شده می‌توانند برای مشاغل، تیم‌های ورزشی، گردش‌های خانوادگی عالی باشند، ما آن را ایجاد می‌کنیم! اگر با دوستانتان به کنسرت می‌روید، می‌توانید مجموعه‌ای از تی‌شرت‌ها را سفارشی کنید و لباس‌های هماهنگ برای شب داشته باشید. این ایده برای مهمانی های مجردی و مجردی نیز جواب می دهد. می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که با یک عکس خنده‌دار بگویید «عروس یا داماد باشد».


اما شاید شما ترجیح می دهید از این فرآیند شخصی سازی برای سایر اقلام لباس استفاده کنید؟ مشکلی نیست! در اینجا لیستی از چند لباس دیگر وجود دارد که می توانید با استفاده از چاپ روی صفحه سفارشی کنید:


سویشرت

ژاکت

کلاه و کلاه

از طیف وسیعی از پارچه ها انتخاب کنید: پنبه ارگانیک یا پلی استر قابل تنفس یا هر پارچه ضروری دیگر بسته به نیاز شما. تیم خود را غربال کنید و طرح های مورد علاقه آنها را برای بازی بزرگ بعدی خود چاپ کنید!


تی شرت های شخصی سازی شده

بطری های آب سفارشی

چاپ های طرح بطری آب یکی دیگر از راه های محبوب برای شخصی سازی و تبلیغ برند شما (یا هر چیز دیگری) است. بدون توجه به جنس: پلاستیک، آلومینیوم یا شیشه. شخصی سازی بطری های آب برای اهداف فروش مجدد، هدایایی برای مشتریان بالقوه یا به عنوان تبلیغات داخلی عالی است. به عنوان مثال، یک بطری آب با برند شرکت برای کارمندان عالی است.


چرا حتی از چاپ روی صفحه برای ایجاد بطری های آب سفارشی استفاده کنید؟ بگذارید به شما بگوییم چرا…


بطری های آب شخصی سازی شده با استفاده از تکنیک چاپ روی صفحه

مردم هر روز، هر کجا که می روند، بطری های آب را با خود حمل می کنند. تقریباً همیشه طرح های متنوعی با آرم ها و تصاویر مختلف روی آن بطری های آب خواهید دید. حتی اگر آنها فروخته نشوند و در عوض به عنوان یک نوع هدیه شرکت داده شوند، باز هم سودمند است. به این ترتیب، قرار گرفتن در معرض نام تجاری برای کسب و کار شما افزایش می یابد. در خانه، در اداره، در باشگاه، هر جا و همه جا، بطری های آب مارک دار در میان جمعیت خودنمایی می کنند. داشتن یک بطری آب پرینت صفحه نمایش شخصی سازی شده نیز پیام مثبتی از مسئولیت اجتماعی شرکت ارسال می کند. بطری های قابل استفاده مجدد، پلاستیک یکبار مصرف کمتری را از استفاده ساطع می کنند. این به مردم نشان می دهد که کسب و کار شما سازگار با محیط زیست است و می تواند آنها را بیشتر تشویق کند تا روی محصولات شما سرمایه گذاری کنند!


هنگام استفاده از چاپ روی صفحه برای نیازهای شخصی سازی بطری آب، نام تجاری یا طرح شما می تواند به عنوان یک پرتره یا به عنوان یک منظره در کنار بطری قرار گیرد. شما می توانید یک صفحه نمایش تک رنگ برای لوگوی خود انتخاب کنید و مطمئن شوید که لوگوی شما برای همه قابل مشاهده است!

لینک سایت منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.