لبنیات

فواید

لبنیات

فواید

یک تی شرت پنبه ارگانیک

شما قبلاً ما را خیلی دوست داشتید (معمولاً تواضع زنانه) ، ما این را می دانیم ، اما با آنچه امروز اعلام می کنیم ، ما را دوست خواهید داشت ...


این تیشرت 100% پنبه ای ارگانیک کلیک کنید ساخته شده در فرانسه است.

بله، بله، درست خواندید: پنبه (که در آمریکای شمالی برداشت می‌شود، زیرا همانطور که می‌دانید، در فرانسه هیچ مزرعه پنبه‌ای وجود ندارد، حداقل برای تولید مداوم پارچه کافی نیست) در لوار رنگ‌آمیزی و بافتنی می‌شود، سپس بریده می‌شود. و در یک کارگاه فرانسوی واقع در بخش دوست داشتنی Tarn ساخته شده است.


این تیشرت دوخت و برش زیبا که فقط در رنگ سفید موجود است، در حال حاضر در دو مدل مردانه و زنانه موجود می باشد. وزن آن 170 گرم در متر مربع است که ضخامت خاصی به آن می دهد و آن را کاملا مناسب فصل زمستان می کند.


یک تی شرت ارگانیک ساخت فرانسه.

این تیشرت ساخت فرانسه از پنبه ارگانیک با گواهی OCS100 توسط Ecocert Greenlife ساخته شده است. همچنین برچسب Origine France Garantie را دریافت کرده است که ردیابی محصول توسط مشتری و افزایش دید شرکت های فرانسوی را تضمین می کند.


این برچسب بر اساس دو معیار است: حداقل 50 درصد از هزینه واحد ساخت منشاء فرانسوی داشته و محصول دارای ویژگی های اساسی خود در فرانسه است.


قیمت ها: تیشرت مردانه ساخت فرانسه 19.70 یورو و تی شرت زنانه ساخت فرانسه 17.90 یورو HT است.


نه تنها می‌توانید آن را روی یک ماکت صاف زیبا شخصی‌سازی کنید، بلکه روی مانکن‌های زیبا نیز می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید: ما به شما فکر می‌کنیم، این محصول در دنیای چاپ در صورت تقاضا منحصر به فرد است.


فراموش نکنید، این محصول ارگانیک ساخته شده در فرانسه یک کالای فوق‌العاده است که می‌توان آن را با قیمتی بین 40 تا 60 یورو بدون هیچ مشکلی به فروش رساند.


اکنون بر عهده شماست که این محصول را در فرانسه ارائه دهید البته، اما فراتر از مرزها، دانش فرانسوی در زمینه مد و پوشاک در سراسر جهان شناخته شده است.

https://torob.com/browse/511/%D8%B3%D9%88%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D9%88-%D9%87%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87/



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.