لبنیات

فواید

لبنیات

فواید

چاپ روی تیشرت

مزایا و معایب چاپ DTG

چاپ DTG حس نرمی به پارچه می دهد زیرا جوهر بسیار نازک است. مانند برخی از روش های چاپ دیگر محدودیتی در رنگ ها وجود ندارد، اما می توانید از هر تصویر، الگو و گرافیکی برای چاپ در بیش از 100 رنگ استفاده کنید و نتیجه همچنان قابل توجه خواهد بود.


تنها عیب DTG این است که پس از چندین بار شستن آن ممکن است پرینت محو شود. برای جلوگیری از این امر می توانید قبل از شستشو قسمت چاپی تی شرت را به داخل بچرخانید.


چاپ صفحه نمایش

چاپ صفحه نمایش

چاپ روی صفحه به چاپ سیلک نیز معروف است. برای استفاده از جوهر روی پارچه از صفحات توری نایلونی استفاده می کند. حرفه ای ها این روش را برای سفارش های عمده ترجیح می دهند زیرا بادوام و مقرون به صرفه است.


فرآیند چاپ روی صفحه

در چاپ روی تیشرت، صفحات توری را بردارید و روی قاب های چوبی بکشید. قاب را با صفحه های مشبک نگه دارید در حالی که یک انسداد ضد آب فضای منفی را که می خواهید طراحی کنید می پوشاند. رنگ را روی صفحه پخش کنید. چاپ روی تیشرت پس از پخش شدن جوهر، فضای نگاتیو طرح را روی پارچه چاپ می کند. انواع دیگر چاپ روی صفحه عبارتند از: روش چاپ پف دار، پرداخت زرق و برق یا درخشش در پوشش تاریک.


مزایا و معایب چاپ روی صفحه

از آنجایی که جوهر چاپ روی صفحه ضخیم تر است، طرح های پر جنب و جوشی ایجاد می کند که ماندگاری بیشتری دارند. همچنین گزینه ای مناسب برای جیب است زیرا طرح های ساده را با رنگ های کمتر چاپ می کند.


یک عیب این است که ممکن است با تلاش برای چاپ یک طرح پیچیده در این روش به نتایج ایده آل نرسید زیرا از یک رنگ در هر صفحه استفاده می کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.