لبنیات

فواید

لبنیات

فواید

نحوه کشیدن لباس انیمه

Drawingforall.net در حال حاضر تعدادی دستورالعمل مختلف در مورد نحوه ترسیم انیمه دارد. ما هم دستورالعمل های اولیه در مورد به تصویر کشیدن انیمه و هم دستورالعمل هایی در مورد شخصیت های خاص داریم. در یک آموزش اخیر نحوه کشیدن بدنه انیمه را توضیح دادیم و اکنون نحوه کشیدن لباس انیمه را نشان می دهیم، زیرا به ندرت مجبور می شویم یکی را بدون دیگری ترسیم کنیم. هودی انیمه در زیر نحوه کشیدن لباس انیمه مردانه و نحوه کشیدن لباس انیمه زنانه را نشان می دهیم.


 


مرحله 1

برای طراحی لباس انیمه مردانه ابتدا باید تمام جزئیات را به شکل اشکال هندسی ساده به تصویر بکشیم. برای گرفتن چنین طرح لباس گشادی از خطوط روشن استفاده کنید.


نحوه کشیدن لباس انیمه مردانه


گام 2

اکنون قابل توجه ترین و مهم ترین جزئیات مانند یقه، کراوات، کمربند و جیب ها را در طراحی لباس خود اضافه کنید. تمام این خطوط و همچنین در مرحله قبل باید بسیار سبک باشند.


نحوه کشیدن لباس انیمه برای مبتدیان


مرحله 3

حالا بیایید طراحی لباس انیمه را با جزئیات بیشتری انجام دهیم. برای انجام این کار، همه را با استفاده از خطوط تیره و واضح ردیابی کنید. دستورالعمل های غیر ضروری را حذف کنید و جزئیاتی مانند جیب ها، پلیسه ها و درزها را اضافه کنید.


آموزش طراحی لباس انیمه


مرحله 4

خرید هودی انیمه ای با افزودن سایه، کشیدن لباس انیمه مردانه را به پایان برسانید. ابتدا خطوط سایه ها را در مکان های مشخص شده در مثال ما ترسیم کنید، سپس خطوط را با استفاده از یک دریچه یکنواخت پر کنید.


نحوه کشیدن لباس انیمه


بنابراین، همانطور که می بینید، کشیدن لباس انیمه مردانه بسیار ساده است. می توانید عناصر را جایگزین کنید، به عنوان مثال با به تصویر کشیدن یک تی شرت همراه با شورت، به جای پیراهن و شلوار. به هر حال، اصل طراحی لباس انیمه مردانه باقی خواهد ماند. اما کشیدن لباس انیمه زنانه کمی دشوارتر است. البته می‌توانید پیراهن و شلوار را روی یک دختر به تصویر بکشید، همانطور که بالاتر می‌بینید، اما در انیمه اغلب دامن، لباس و بلوز روی دختران انیمه دیده می‌شود. و بنابراین در زیر نحوه کشیدن دامن و بلوز انیمه را نشان خواهیم داد.


 


مرحله 1

بنابراین، هودی انیمه ای برای کشیدن لباس انیمه زنانه، باید خطوط اصلی را با استفاده از خطوط روشن و اشکال هندسی ساده ترسیم کنیم.


نحوه کشیدن لباس انیمه زنانه


گام 2

حالا مهم‌ترین و جدایی‌ناپذیر‌ترین قسمت‌ها مانند باند دور گردن، سرآستین‌ها و چین‌های پایین دامن را اضافه می‌کنیم.


نحوه کشیدن لباس انیمه


مرحله 3

اکنون با استفاده از خطوط روشن و تیره، همه چیز را با خطوط تیره و واضح ردیابی کنید. همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است، چین ها و جزئیات اضافی را بکشید.


نحوه کشیدن لباس انیمه


مرحله 4

و مرحله تکمیل که به کمک جوجه کشی ساخته خواهد شد. ابتدا خطوط سایه ها را ایجاد می کنیم و سپس با کمک همین هچینگ این نواحی را پر می کنیم، همانطور که در نمونه لباس انیمه مردانه نشان داده شد.


نحوه کشیدن لباس انیمه


بنابراین در بالا به شما نشان دادیم که چگونه لباس های انیمه بکشید. این درس برای کسانی که می خواهند عمیق تر برای ترسیم انیمه بیاموزند بسیار مهم خواهد بود. سعی کنید جزئیات را تغییر دهید، سعی کنید لباس های انیمه را از دیدگاه های مختلف ترسیم کنید و البته مهم ترین چیز، سعی کنید همین لباس های انیمه را روی شخصیت های انیمه به تصویر بکشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.